3 Nisan 2016 Pazar

Ruh'um

Ruhum masmavi bugün,
gözümde sağlam bakışların,
kulaklarımda güçlü kelimelerin..
Sesindeki şefkate sımsıkı bağlı,
huzurla dinleniyorum..
Ruhum yeniden umut dolu bugün,
yeniden ayağa kalkmanın sevinciyle,
elimde yedi düvele karşı duran bir güç;
bilirim her şeyin üstesinden gelebilirim,
hatta kendimi yeniden sevebilirim.
Beynimde, şarabın tatlı sarhoşluğu
yüreğim ne vakit ayık ki?
Beden dersen, yaş hesabından çoktan caymış;
bırakmış kendini zamanın bir yanı pamuk,
bir yanı dikenli ellerine...
Ruhum mutlu, çok mutlu bugün,
özenli direnişlerin hep güzelliklere çıkan
dar sokaklarından geliyorum.
Adımlarımdaki telaş duruldu;
sakin ama kararlı yürüyorum.
Yanımda, güven veren adımlarını,
hayata kafa tutan nefesini duyuyorum.
Artık sendeki beni görüyorum..
Ruhum küçük bir çocuk bugün,
sil baştan büyütülmek isteyen haylaz bir çocuk,
bayram sevinçleriyle yarışıyor,
gülümsüyor....gülümsüyor....
İçinden dışına hep aynı masumiyetle taşıyor.
Bilmem hissediyor musun;
ruhum seni çokça ve çocukça seviyor..


Hiç yorum yok: