1 Şubat 2016 Pazartesi

Ihlamur Günlükleri

Kaybetmiş de bulmuş gibi sev beni, geçer. 
Parmak uçlarımdan öpse mazeretin, tamirim mümkün.
Ne yöne dönsem, yüzüm sen.
Telaşla köşeyi döndüğümde gözlerime çarpmanı çok isterdim
ve toplarken kirpiklerim için özür dilemeni.
Sana en güzel ben yenilirdim
bunu hatırla.
Şimdi aynanın köşesine iliştirilmiş fotoğraf gibiyim, 
her baktığında oradayım ama aslen yokum.
Kapağı tam kapatılmamış anılar, 
yerinden oynayan kaldırım taşları gibi sizin de dengenizi bozuyor mu bazen
Artık biz arası dört mevsim süren iki şehir kadar uzak cevaplarız birbirimiz için.
Acıyı hatırlatan elinde kalan ip midir
uçup giden balon mu?
Tesadüf, diyen de var. 
Oysa göz, gönlün aradığına denk geliyor hep.
“Kalbiniz” dedim,
Ne muhteşem bir kusur
Benim olsun!

Başak Buğday, Ihlamur Günlükleri

Hiç yorum yok: