1 Temmuz 2013 Pazartesi

Seni unutmadım 1 Temmuz

1 Temmuz herkes için tatili, yaz mevsimini ve sıcak günleri simgeler. Hatta güzel başlangıçları da. Benim içinse "söz vermeyi, tutmayı, tutunmayı, ne olursa olsun hatırlamayı ve vazgeçmemeyi" simgeliyor. Unutmamaya inat ettiğim, her sene gülümseyerek andığım bu tarih sonsuza dek benim için "büyümeye başladığım" gün olarak kalacak. Çocukluğun bitişi, yetişkinliğin başladığı ince çizgi'dir 1 Temmuz. Çünkü "çocuklar verilen sözlerin tutulmadığını öğrendiklerinde büyümeye başlarlar." Sevgili 1 Temmuz bilmem ki "sen" de hatırlar mısın benim gibi....Kim bilir..En azından benim unutmayacağımı biliyorsundur. O yüzden hiç umulmadık anlarda hayatın tüm tozlu sayfalarından bana göz kırpıyorsun. Seviyorum seni 1 Temmuz :)  o günkü inanç ve sevinçle seviyorum....Elimden tutup ayağa kaldırdığın ve birkaç ayda beni büyüttüğün için seviyorum. Sonsuza dek..

Hiç yorum yok: