9 Ocak 2013 Çarşamba

Yeni Sene Yeni Bir Sayfa

Geç kalınmış bir yeni yıl yazısı ama olsun..
2012 dünya genelinde malesef güzel izler bırakmadı ama benim yaşamımdaki yeri öyle güzel ki, 2012 benim için hep ölümsüz kalacak. 
2012'de kızımla tanıştım, onu sağlıkla karnımda taşıdım, büyüttüm ve dünyaya getirdim şükürler olsun. Deniz'in doğum tarihi 2012, ailemize bambaşka bir mutluluk getirdi; sevinç, neşe, büyük sorumluklar ve dünyanın en güzel hikayesini verdi bize. Onunla beraber yeniden yaşamayı, büyümeyi öğrendim; yaşama, dünyaya, insanlara bakışım değişti. Önceliklerim, önem verdiklerim, mutlu olduğum veya öfkelendiğim şeyler değişti. Bambaşka bir insan oldum sanki. İşte bu yüzden 2012 yeniden doğduğum ikinci doğum senem gibi oldu. 
Yeni başlangıçlar her zaman iyi hissettirir. Yılbaşı büyük olay değil belki ama yeni bir sayfa açmak için, umutlu olmak için güzel bir bahane bence. Bu yüzden gelen yeni sene herkese basit sevinçler versin isterim. Basit ama yaşamın temel mutlulukları bizlerle olsun. Sevdiğimiz insanlarla sağlıkla ve huzurla güzel günler geçirelim. Bunlara sahip olduktan sonra geriye kalan her şey birer ayrıntıdır zaten.

Herkese mutlu seneler..

Hiç yorum yok: