11 Ocak 2011 Salı

Başlangıç

Yepyeni bir yıla bu kez insanlarla paylaşabileceğim bir defterle başlangıç yapıyorum. Kendimi bildim bileli severim defterleri ve yazı yazmayı. Hiç bir zaman kendimi zorlamadım ama hep kendimi yazarken buldum. Sebepsiz yere bazen ama hep birilerine yazdım durdum. Sevmek gibi durup düşünmeden, aniden ve içimden geldiği gibi yazdım hayatımı güzelleştiren insanlara. Onlara anlattıklarım aslında hep aynı başlık altında toplandı; "insan sevgisi"...Bilinçli olmadan yaptığım her şey hep aynı kapıya çıktı. 
Bundan önce olduğu gibi son nefesime kadar yarım bırakmayı istemediğim bir tek 'yazmak' kalıyor bana. Tam da yarım bıraktığım şeyleri düşünüp hayıflandığım bir dönemde..Bu yazı güzel bir başlangıç olsun ve anlatacaklarım, hissettiklerim ve hatta hayıflandıklarım  hiç tükenmesin.

Hiç yorum yok: